The Kenza & Tyra fucking show

PREMIÄR FÖR KENZA & TYRA SHOW TORSDAG 21:00, OMG DETTA ÄR SÅ ÅRETS HÄNDELSE! Ja ni har väl knappast missat detta budskap. Själv så har jag försökt att se Kenza & Tyra show i över en timme.  Men det går inge bra alls... *deSpEraT tJeJ, oHjA OhJa*

Varför är deras nätverk överbelastat egentligen? Logiskt sett borde nyheter24.se ha räknat med att kanske, bara kanskeeeeee, skulle Kenzaz alla 100.000 läsare/dag + en hel del randoms klicka sig in. Men nu verkar dom inte tänka logiskt och F*TT SIDAN FUNKAR JU INTEEEEEEEEEEE. Kul. Väldigt kul att det fungerar för alla utom mig. Kul igen.

Jag läser inte ens Kenzas blogg. Den är tråkig. Har aldrig läst Tyras heller. För visst har hon en blogg? Jag förstår inte vad det är som lockar mig så mycket till att se den här grejen!? Jag tror nästan det är för att det inte går, och då får jag en tvångstanke att jag bara måste se. Just för att det inte funkar. Och det resulterar i att jag sitter här på golvet med jävligt ont i stjärten, less på livet, har glömt bort att jag skulle duscha och ja... Jag har fortfarande inte sett den.

Vad är det här, psykiskt misshandel eller? Nä nu. Hejdå, jag ska ta tag i livet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0