Lista

Favvizarna nurå:

Cheesecake. Tack gud för denna efterrätt. Jag kan rekomendera pecannötcheesecake (lol vilket långt ord) från barista och B&J strawberrycheesecake (långt ord igen!). Jag älskar alla cheesecakes, sååååå jävla gott. Ni som inte har smakat. Fy skäms.

Sushi. Först och främst ser det coolt ut när man sitter där med pinnarna och äter en så sofistikerad matträtt. Men det är mer än bara så. Det smakar även gudomligt. Jag tror dock att det antingen är ren kärlek eller rent hat mot denna maträtt beroende på vilken person som tuggar.

Hösten. Visst, sommaren är underbar. Men är det inte härligt att börja använda jackor, stora halsdukar och ja, höstkläder över huvud taget. Man kan tända ljus och dricka te. Helgerna blir så mycket mer uppskattade då alla sover på vardagskvällar. Roliga fester och Halloween. När löven blir röda. Jag gillar hösten! Det är en mysig årstid!

Inte ok:

Jag kan fortfarande inte spela gitarr. Hur länge har jag inte försökt lära mig? För länge! Och inte gör jag några framsteg heller. Jag vill verkligen kunna spela. Kan någon lära mig? Blir ledzen.

Facebook. Hat till denna hemsida. Ibland brukar jag innan jag går och lägger mig tänka "jag ska bara kolla av facebook två sekunder". Dom sekunderna blir till minuter. Som blir till timmar. Som blir till dygn. Som blir till veckor. Som blir till månader. Som blir till år. Hehe okej. Inte år!! Men annars så.
Det jag vill komma fram till är att jag alltid känner en liten stress att jag måste kolla, annars går jorden under. Jag vill bara ta bort mitt konto och skaffa ett liv, typ! I hate facebook.

Sen är allt annat i världen helt okej liksom. Eller inte Sverige Demokraternas reklamfilm. Har ni sett den? Helt störd. Se den och börja hata SD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0