En historia om min fot

Vet ni vad?

Jag stukade foten idag igen.. Nu sitter jag här och har jätte ont. TYCK SYYYND OM MÄÄÄÄ!!!!

Det var så fult också. Jag hade väl i alla fall kunnat skada mig snyggt! För att lindra smärtan litegranna.

Tom stog och väntade på mig för jag hade hämtat mina matteböcker och vi skulle gå ner till Agnes och Ellen och jobba. Det som händer är att jag halkar på det totalt ohala golvet. Jag har klackar på mig, det vill säga att fallhöjden är ganska hög. Så jag kliver snett, glider en meter (svarta sträck längs hela golvet), faller och lyckas hamna liggandes utanför några grupprum. "AAAAAAAAAAAAJ SOM FAAAAAAAAAAN, BUÄÄÄHHÄÄHÄ".

Aj. Smärta. Aaaaaaj! Ont gjorde det, det ska ni veta. Sen var det bara att försöka spela så cool som möjligt. "Gick det bra?" "Aaafan.." (Skjuuuut mig). Sen återhämtade sig fossingen ganska bra under dagen. Så duktig så, puss puss!

Kommentarer
Postat av: lennan

hahahahha moa skön du är :D

den där scenen skulle kunna vart med i en film, och skule ah ÄLSKAT den :'DDD

2010-09-29 @ 11:13:23
URL: http://linneaalus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0