Bloggar

ALOHA BLOGGEN!

Dagens fundering: Varför har min dator bytt språk till engelska? Det är onödigt.

Idag har vi haft tennis på skolan. SOM GYMPA! Ganska konstigt. Men det var mycket roligt. Jag och Olivia var fan sämst av alla men det var kul! Sen vart vi påkommna av våran idrottlärare Boel att spruta runt med en vattenslang på varandra (pinsamt värre).

Sen har jag även varit i stallet och ridit en häst vid det snygga namnet Lotta. Hon bet mig i armen. Awesome! Hoppas det blir ett coolt blåmärke så det inte var HELT fördjäves. Ärr e nice. Men ok. Det gjorde faktiskt lite ont. Men det fick hon lida för, tog fram storpiskan och sånt... Nerå. Hon var så duktig så (tack vare mig). OOOOOOOOK. Nu är jag väldigt dryg och antagligen kommer ingen att orka läsa denna fantastiskt tråkiga text. Så jag hoppar ner i plurret och chillar lite istället. Peace!


Kommentarer
Postat av: olivia

men vad är det du säger moa?! att vi var dåliga på tennis?! jag skulle faktiskt påstå att vi var riktigt riktigt bra! men det kanske bara är min åsikt..................

2010-09-14 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0