Fredag

Jag snodde Lisa Selins blogginlägg, hope you don't mind! För så här såg även min gårdag ut. (Ja jag är extremt lat som inte orkar skriva själv)

Igår var en galen dag. GALEN GALEN GALEN!! Efter skolan drog jag och Nord av oss dräkterna och spelade Robot Unicorn ett tag, innan vi åkte hem och laddade för kvällen.

Att komma till festen var inte det lättaste. Vi hoppade av ett gäng på ca:30 partyladdade pers vid alnö Vi. Därifrån skulle vi gå en bit till till den så kallade scoutstugan där festen skulle hålla till. När vi var framme på uppfarten var det släckt i fönstrena och det såg ganska så dött ut. Det visade sig att festen var i en ANNAN scoutstuga på andra sidan ön, ledarskap hade bara glömt att berätta det. Många tappade hoppet och såklart partysuget. Men med hjälp av Antons iphone började vi vandra i den köldkalla natten mot den andra nedrans scoutstugan.
Vi gick länge mot den röda pluppen på GPSen och gruppen gick från surmulna till muntra. Det hela var ju lite roligt att vi inte visset vart vi skulle, hade för lite kläder, lysande fullmåne och lilla byn Pottäng.
Tack och lov dog ingen på vägen(hoppas jag?) och vi kom fram. Det blev ett Crazy Party, till och med så att vi lyckades vi få dit polisen. Men som tur va hade vi en sån stabil vakt med läget under kontroll.



När jag endå är igång snor jag en bild av Caroline Olsson också! Mina bilder är kvar i kameran och bör nog stanna där.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha!! LATMAAASK!!! så du och lisa spelad robot unicorn?jasåjaså!??

2010-10-23 @ 18:32:43
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0