Mitt historiahäfte <3

"Sitt i mycket eftsrblifna rike ville han lyfta till jämnhöjd med grannlanden i söder..."

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Vad fan Gustav? Är sverige verkligen ett efterblivet rike? Jag blir ju ledzen nu...

Jag är fan bäst på att plugga jag! Jag diggar lite psykomusik och har tänt ljus, gjort några mackor, kokat lite mer te, gjort en till macka, googlat på "ugly people", kollat vem som har sämst musiksmak på spotify, ätit en ballerina, hängt med min katt (fast vi båda satt och höll käften, han är ganska osocial egentligen).

Och snart kommer mamma hem! Och jag har skrivit... Hmm nu ska vi se! 3 meningar på uppsatsen. Bra. Moa.



Ännu mer HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! Kungen, vilken kille!

Så här kommer det bli för mig när mamma kommer in igenom dörren. Fast jag har bytt ut det gråa håret och cigaretten till en macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0