Vi bara äter kladdkaka och skiter i annat

Lördagen rullar på. Jag och Linnéa har bakat en wonderbra kladdis och sett på filmen Bolt som var så grymt rolig! "jag heter.... ROFFE!" Hahaha, åh. Så bra! Den måste ni se.

Sen har vi spelat lite sällskapsspel. Och gissa vem som vann? Ja, det är ju ganska uppenbart att jag är mästaren. Synd Lennan... Synd!

Nu ska jag plugga lite biologi och andra världskriget. Sen ska jag och mami gå ner på stan och äta. Sen blir det bara mys framför tvn hela kvällen!

Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: lesnyyyy

hahahahah ofta du fick din mamma att äta ute din lilla jävel;);)

2010-05-02 @ 19:00:14
URL: http://linneaalus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0