I donno what to do

OMG!!!!

Besöksrekord idag, HAPPYYYYYYYYYY! :D

Jag som känner att jag är lite ur-blogg-form men tydligen visar ni mina bebisläsare vart skåpet ska stå. Och det är jag glad för! Veryyyy happyyyy..

Jag måste nästan göra en lista för det är många saker som glädjer lillhjärtat idag:

-Jag klarade ut tai pei
-Jag har sökt ett till sommarjobb
-Jag och mami har sett på 'Min grekiska semester' eller något i den stilen. Och den var såå bra. Den fick mig att vilja åka till underbara Grekland igen. Och eftersom min mamma är lite svag för det landet så håller jag nu sakta men säkert på att övertala henne om HUUUR MYSIGT det vore att åka dit i sommar. He-he-he-he. Stackars mamma, jag brukar inte vara sån här.
-Jag har haft en photo-shoot med min katt Nils-Batman, vart fina bilder på oss två.
-Jag har skickat in kuponger till VR, och snart landar ett paket med en massa smink i min brevlåda.
- Shout out louds är extra bra idag.
- Hittade min lillebrorsas godispåse som var fylld med Geisha och andra gobitar.
- Åt donken till lunch.... MmmmmmMMmmMMmmMMmm

Småsaker som gör dagen bättre helt enkelt.

Men nu till en jobbig, konstig och patetisk händelse...

Jag skulle prova vaxa mitt ben idag.

Ja ni kan ju gissa hur detta gick....

Vaxet vaxades fast på benet. Mamma drog bort remsan. Jag skrek. Vart jätte exalterad för att sedan bli väldigt besviken.

Jag hade tydligen för LITE hår på benet så det enda som rycktes bort från benet var remsan. Kvar blev allt vax och alla hårstrån.

Ni förstår inte hur mycket jag har kämpat under hela dagen för att få bort detta klegg!!! Jag provade allt som jag kunde hitta, handdukar, varmvatten, papper, tvål, våtservetter. Ja verkligen allt!

Det hela slutar med att jag har kletat ner hela köket och mamma får sedan blanda ihop en olja och skrubba bort vaxet.

Prova aldrig detta hemma!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0