1a maj!

Goodmorning poop heads!

Jag har precis vaknat och ligger och drar mig lite i sängen. Linnéa sover fortfarande och eftersom klockan bara är 11 så tänkte jag inte väcka henne. Någon av oss borde ju få sova ut. Själv så kan jag inte sova för att jag har så jäkla ont i halsen.

Och jag som var skitpeppad inför ett fystest som vi ska ha med innebandyn imorgon. Fråga mig inte varför jag var det. Men nu var jag det!!! Och jag kommer inte att kunna vara med :(.

Ja, för att sammanfatta det hela: Att vara sjuk suger.

Så!

Igår så var jag med Frida och Linnéa. Både jag och Frida var krassliga och Linnéa hade jobbat halva kvällen så det var riktigt skönt att vara hemma faktiskt. Hoppas ni andra hade en kickass kväll iallafall!



Line, jag och Hanna en annan kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0