En timme på birsta

Bokhyllorna jag sökte hade tydligen gått ut ur sortimentet. Snacka om humörsänkare! Vad fan ikea ni kan inte sluta sälja MINA skohyllor. Så funkar det inte! Så nu ska vi försöka haffa några på blocket. Annars hitta och köpa nya. Så nu håller jag tummarna för att någon vill sälja just dom här hyllorna!

Blev på lite bättre humör när jag hittade tre superfynd!

-Ett svart linne från monki med världens snyggaste rygg. 80 spänn!
-En liten skinnväska från monki med gulddetaljer på remmen. 10:-! 100 % seriös. TIO KRONOR! Det är helt galet ju. Som en liten cheese på donken!
-En apsnygg tygväska från H&M. 39:-.  Blev så nöjd, nöjd, nöjd när jag upptäckte den! Njöt som en liten judepojke i en synagoga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0