K to the EMI

Jaaaaag är så sjukt trött! I huvet, i kroppen.. allt! Som mjölksyra överallt (även hjärnan) HEHEHE (a). Om ni inte kan föreställa er det, låt bli.

Jag tror att det beror på att jag har haft feber i mer eller mindre en vecka utan att anpassa mig efter det, jag har mycket i skolan och jag har mycket i skolan.
Kemi prov och matte prov om två och tre dagar. Shou mama! Öppnade boken för 2 timmar sen och somnade i dom lika fort. Kan alltså ingenting, och jag som funderar på natur linjen på gymnasiet. Studieteknik, vad är det typ..

Meeeen... Helgen! Fredagen spenderades med pappa. Vi såg dragons matchen och det var faktiskt jätte mysigt att göra något sånt också. Har man feber så har man.

Igår kom tjejerna till mig. Vi beställde pizza och de var göttans vill jag lova er.
Sen kom Erik, Markus och Sjöberg också. Hade glömt hur dom såg ut så det var nice att få minnet uppfriskat!! :D Vi spelade gamla x-box spel, snackade och hade en mysig kväll. Sen körde vi Sms-Roulette också. Det vart en hel del arga samtal mot oss hahaha ojojoj!

Idag vaknade jag av lines andedräkt. Vi behöver inte gå djupare in på den saken.. Frulle-Dance Your Ass Off-Biggest Looser-Line Isa åker hem-Ingenting mer gjort idag.

Nu är det dags att natta kudden så ses vi imorn vänner!




En bild som min kära lillebror har ritat. Så stilfull och tidlös.


Kommentarer
Postat av: desiree !

din blogg är verkligen jättejättefin!<3

är du sugan på att titta in på min?

2010-01-18 @ 20:36:17
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: lensy

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA för bilden:'DD

2010-01-21 @ 17:43:03
Postat av: lineeeeee

jag kissaaaaaaaaaar på mig!hahahhaxD

2010-01-23 @ 01:49:14
Postat av: Moa

hahahaha älskar bilden!

2010-01-24 @ 22:19:47
URL: http://rubarak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0