Ding

Tjaaa! Idag var det måndagsfika på eclair som vanligt. Det blev en kaka, biskvi och sockerdricka för min del. Vill lova er att det var gött.

Sen red jag Maserati på ridningen. Vi tränade på att rida hästen ifrån backen. Alltså bara med rösten, kroppspråk och händer. Ganska roligt faktiskt, men Masse ville inte trava så jag blev jätte trött i armarna... Dum.... Men det gick ganska bra att rida efter det iaf! :)

Såklart hade jag glömt att packa i skorna till innebandy träningen så jag satt och snackade lite med Anne och Anna istället. Funkade ju de med :)

Nu är det duschen som gäller och efter det ska jag sova. HK IMORN!! Vi läju baka, likom.



Haha kopierade dirr från Carolines blogg, fina va 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0