Vila i frid.

Kvällen spenderades i stallet. Det gick inte så bra att rida men sånt händer. Jag och Sofie gick ner till hagen för att hälsa på Tom där han stog med Usfina. Jag ville säga hejdå till honom. Han ska avlivas på fredag och det är hemskt. Han kunde knappt stå på bena, men endå kom han till oss och ville gosa. Lilla vännen! Alltid har du sått på ridskolan, jag har haft dig så många gånger och du har lärt mig så mycket! Även om han har haft ont så länge var han endå glad och nästan som vanligt. Behöver jag säga att det var sorgligt? Tårarna rann för både mig och Sofie. Hoppas du hamnar på ett bättre ställe nu, Blakenes Barney ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Nämen vad trist :(

2010-08-28 @ 18:09:43
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0