Sommarkväll

Hej! Har inte uppdaterat under förra veckan för att jag har haft fullt upp med jobb, träningar och skojjigheter. Sen är det ju sommarlov också och datorn är mindre lockande!

Denna lördagskväll började hemma hos mig. Det var jag, Jennie, Maya, Elin, Line och Rebecca som dunkade musik på alltanen med chips, dricka och frukt med chokladfondy. Hur mysigt som helst!

Sen åkte vi vidare till norra berget för att kolla på utsikten över Sundsvall och framför allt Roxette som spelade ikväll. Det var alldeles mörkt och det enda man såg var fönstrena som lyste i husen över hela staden. Roxette spelade på och det kom lite mer folk som vi kände. Vi sa att såna där tillfällen så är faktiskt våran hemstad ett helt okej ställe endå! När dom spelade Listen To Your Heart vart alla vi tysta och hela publiken sjöng jättehögt. Då fick jag ståpäls vill jag lova! SÅ BRA♥

Efter berghänget åkte vi hem till Fredrik där Skönsmonfolket befann sig. Skön avslutning på kvällen då jag och Line ägde ut alla på tecket! Nu har jag nattkäkat nudlar och jag är väldigt trött. Klockan ärr ju endå 4 om 10 minuter. Godnatt vänner!

-Kunde inte knäppa några kort ikväll. Jag köpte en ny kamera idag men SÅKLART så funkade inte laddaren. Blir att åka tillbaka dit imorgon-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0