Längtar efter sommaren!

Idag köpte jag ett par gladiatorsandaler. Alltså... Sommarkänslor x1000?! Tänk att gå med brunbrända ben och barbent en sen sommarkväll med solen i nacken. Gaah! Jag blir ju helt rysig i hela kroppen av känslan.

Lukten av sommaren

Håret efter man har badat i saltvatten

Moppen

Sena kvällar med roliga människor

Kan fortsätta tills jag har fått barnbarn....

Jag ger det en fet big mama hiss att sommaren bara är två månader bort. Och hörni, vi klarade två långa terminer av mörker, snö och kyla. Vi borde ge oss själva en klapp på axeln nästan. Vi förtjänar fan sommarlovet. Att vi gör!

Inte långt kvar nu!! Håll ut, eller nått. WE CAN DO THIS. POWAAAAAAAAAAAHHH!




Den bästa sommarlåten någonsin. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0