Good day

Idag var jag och fikade med Elin, Angelica och Isabelle på Coffe house. Kan ju inte bryta mina fina fika traditioner? Tog, eller inte tog, jag köpte en sorts Red Bull drink (mmmhhhh göööööööööött) och en kladdkaka med EXTRA grädde. Fick dock max 1% mer än Isabelle.... Trodde jag skulle få som jag ville, men icke. Vi hade i alla fall väldigt trevligt. Även fast vi fick en del bitchblickar av vora bordsgrannar. F*ck you. Dom vart väldigt glada när vi gick märkte vi. F*ck you.

Vi gick vidare till the ants istället. Mycket roligare!!





Too cool to know you...



Haha en avatar till höger!! Så likt.





Dagens outfit, allt från the ants. The only.



Nya skor isa? Hot.

Det var det det! We're hot and you like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0