Sockerannaa.blogg.se besök!!!!

Hej gullpluttZ. Nu sitter jag hemma hos Anna, borde egentligen plugga matte men skit samma. Har kollat i gymnasie katalogen. Mohahaha. Känn att jag har skrattat åt just DIG!! Ja precis, dig! Höhöhö. Offer. Leker också dj för Anna har fått nya högtalare. Nice! Min musik pumpas. DJ MOE :)

Idag har jag varit nyttig också! Bara en kaka som var lika stor som en tallrik, en lussebulle och en Big Tasty. Hehh, mjau. Men nu ska jag ta tag i matten som duktiga Anna redan har gjort.

Dagens sanning: Jag skulle se ut som en lebb i kort hår. Och en kille.



Anna på röda mattan i våras, så stolt över dig gums!!

Herrå ducks



 


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack mosiiis!

HAHAHA! En lebb eller en kille, jag dör XD

2009-11-17 @ 21:38:01
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack mosiiis!

HAHAHA! En lebb eller en kille, jag dör XD

2009-11-17 @ 21:39:20
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0