Hey little girl is your daddy home? Did he go away and leave you all alone.

HOCKEYGRIL!! Where did that come from ^o)... Liksom.. Typ.. Mm-hh-mm...

Nu ska jag berätta här..

Det började en grå november söndag.. Hihihihi, nej men jag Erik och Anna åkte till gärdet ikväll och åkte skrillZ, de va jättemysigt. Fast jag är inte så kanon på skridskor men kämparglädjen finns ju alltid där, not. Vart lite less när Erik åkte in i mig så ja ramlade hela tiden, och av mig själv många gånger också för den delen. Tårar och blod på isen. 

Men jag ska bli bättre!!!!!!!!!!! Okej jag ska sluta skriva tusen utropstecken men jag tycker dom visar vad jag verkligen BRINNER för och har passion för. Ni vet.

Men nu är det dags att krypa ner i sängen och sova, det gör jag till en spellista som jag har slängt ihop med lite mys+plugg+regn musik. Puss på eeeer!! ♥

OM DU VILL LYSSNA, HEHE  --->klick<---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0