sunday night

Jag tror jag börjar bli sjuk igen

Jag orkar ingenting

Fuck

JAG VILL VARA FRISK JU!
Men imorgon ska jag vara med Karin, sen ridning. Det kommer bli skitkul. Jag har inte ridigt på 3 veckor. Då börjar jag sakna det lite. Skulle aldrig vilja sluta med ridningen. Även om det bara en gång varje vecka, och det är inget jag "brinner" för, så är det endå en sak som jag har hållt på med sen jag var liten. Det är föresten jättemånga som blir superförvånade när dom får reda på att jag rider? Jag förstår inte varför.

Nu ska jag iallafall se på en film, High School Musical 3 kanske. Hehe, inte så sugen på något komplicerat just nu. Är för trött. + att Zac Efron är med i filmer, woho!

Ha en bra kväll fuckers
Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0