snart slut på lovet

Hej cyber-korvar!

Den här lördagen har varit jättebra *fRoM ThA bEgInNiNg tO tHa EnD*. Blev väckt av pappa som sa att Nils gick på stan. Jag vart så himla förvånad över det. Tio minuter senare kom jag på att det var helt osannorligt att min katt skulle gå på stan. Hehe, jag är inte den smartaste på mornarna.

Måste bara berätta en HEMSK sak som jag drömde inatt!!!
Ok: Jag drömde att det var min födelsedag och ALLA hade glömt den, till och med min familj! Också kunde jag inte gå på friluftsdagen på skolan för att det var en tjej som skulle döda mig... Så då fick jag vara hemma och deppa, ingen sa grattis. Och sen när pappa kommer hem börjar han laga köttbullssoppa ( ? ). Och jag lägger mig på golvet och skriker:
Neeeej! Det är min födelsedag och jag ska ha flygande jacob!
Pappa ignorerar mig... Sen rymmer jag och förfryser i nått kvarter i närheten.

Det var så verkligt och jag var fortfarande lite arg när jag vakna måste jag säga. Hihi, KnAsIgT. Men hemskt.....

Men jag tog mig samman och åkte till backen med Lensy Chovrensy. OCH! Jag ska antagligen åka till åre med henne om tre veckor. Och helgen innan det spenderas också i åre! Alltså, livet på en pinne här då! Kalla mig glidar'n, tack!

3 jättetrevliga saker som har hänt idag:
Mamma har gjort biskvier, mmmmm!
Mamma hade köpt jordgubbar
Mamma hade köpt B&J

TACK MAMMA!

HEJDÅ!

ps. lyssna på belle and sebastian - piazza, new york Catcher

Kommentarer
Postat av: Karin

köttbullssoppa haha, tack moa för att du alltid gör mig lite eXtRa glad lEr. Din mamma är ju typ världsbäst, biskvier och B&J liksom.. är hon en gud eller?

2009-03-08 @ 10:25:20
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: linneasäterberg

lensy chovrensy, hahaha, det gillar vi;D

2009-03-09 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0