i am gonna be a poor girl

Jag och Karin har gjort en deal. Vi får inte äta godsaker, vi ska fasta. Och om man bryter dealen så får man betala viss mycket pengar. Den här veckan är det 5 kr. Nästa vecka 10 kr. Veckan efter det 15 kr. Ja ni fattar!
Det första vi gjorde i morse var att Karin sa att dom hade jättegoda bullar i frysen, och sen kom vi på att om båda tar varsin bulle så blir det ju jämt upp? Så vi tog en bulle var och den var DELICIOUS. Men det var en engångsgrej, hehe (a).

Här är listan på vad som INTE är ok
-choklad
-godis
-läsk
-chips o.s.v
-bullar/bakverk/kakor/tårtor och hela köret
-glass? kommer inte ihåg om karin vägrade..

Saker som ÄR ok
-nötter
-mörk choklad
-popcorn

3 ORD!

Jag

kommer





En het bild på mig i röda havet (egypten 08)
Bara för jag jag saknar sommarn :'( BUHÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: Karin

haha. VI kommer dö X-(

2009-03-03 @ 22:35:25
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: linneasäterberg

fy fan vilken härlig bild:D man kan ju inte riktigt tro att det är i RÖDA havet, hahahah;D<3333

2009-03-04 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0