15 mars

TJENA! Hur är det med er soetnowzar? Jag har stukat min tå-led på vänsterfoten så jag kan inte gå riktigt. Måste bara säga att det hände på fredag den 13e, såklart. Jag är faktiskt lite vidskeplig när det gäller den dagen eftersom det alltid lyckas hända något.

Helgen har varit rätt bra, förutom foten då, men annars! Såg på Flyga Drake i fredags... Ok, en mening kan beskriva den filmen: Jag grät i två timmar.. SÅ JÄVLA BRA! Har aldrig sett en så bra film. Jag rekomenderar alla att se den, verkligen alla.

Har sett en till bra film i helgen, eller halva ungefär, Slumdog Millionaie. Skitbra! Karin tipsade mig om den så jag och annah th3 flash3r såg den. Den borde också alla se!

Jag har blivit väldigt berörd av båda filmerna måste jag säga. SE DOM ELLER DÖ..... Hihi

Peace brooes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0