Om min kväll

Igår tog vi mopparna till en park och myste lite där. Där träffade vi också Cia, Hampe och Bea. Men vi drog efter ett tag eftersomdet vart grymt drygt av vissa anledninar. Så då drog vi hem till mig där vi satt på min altan och och hoppa studsmatta! Så grymt skönt endå :).

Line sov i min husvagn med mig i natt. Cia kom tillbaka vid 2.  Myyyysigt! Vi däckade vid halv 6 kanske. Och sen åkte Cia hem vid halv sju. Min pappa skulle åka bort till Gävle med husvagnen 8 nu på morgonen, så då gick jag och Line inn. Vi kände inte för att vakna upp på en mack efter e4an dirkekt! Hahaha, grymt roligt det hade varit endå :D
















/Moa

Kommentarer
Postat av: ANNA THA MAN!

men hahaha, bilden på mig o angelica va fan inte värd att lägga upp :D hah<33

2009-07-19 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0