Nattbloggar

Hej bloggen. Klockan är 20 över 2 just nu.

Jag har vänt på dygnet totalt så det är väl inte det lättaste att somna vid den här tiden. Jag får ta min skönhetssömn dom senare timmarna helt enkelt. Men jag har att kroppen hämtar sig bäst mellan 22-06 eller nått sånt. That sucks! Fast det kan ju behövas under skolveckorna då man faktiskt sover 6 på morgonen, hehe.

Dagen har varit riktigt seg. Det enda jag har gjort är att kolla på två filmer. Helt ärligt har jag inte gjort någt vettigt!  Åkte ner på hemmakväll och hyrde Fast and Furious med Anna på eftermiddagen. Jag trodde att jag skulle dö pga spänningen, haha?! Jag skrek och höll andan och gömde mig under filten under en del av filmen.. Det låter väl bra?

Senare kom kingen Angelica, Line, Hampe och Cia till mig. Men sen gick vi vidare till kuben där bajsLine bor. Där vi kollade på en till film. Hahaha så jävla lata är vi! Vi såg iaf Bring it On 3.. Jag måste bara skriva en sak som hände under filmen. *En cheerleader-tjockis gör volter*  då säger jag utan att tänka på det: Oooj, flygande fläsk!.. Haha fult



Snygga Paul Walker i the Fast And the Furious

Spännande inlägg jag vet!


Kommentarer
Postat av: ANNA THA MAN!

GAAAAAHH så jävla snygg han är assssoooo :O:O döör lite grann <3

2009-07-25 @ 17:27:22
Postat av: ANNA THA MAN!

GAAAAAHH så jävla snygg han är assssoooo :O:O döör lite grann <3

2009-07-25 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0