Inne/Ute lista

INNE LISTAN

1. Ellamarie Kollade nyss in i hennes blogg 15 år & gravid med tvillingar, och såg att hon har fött sina barn idag! Jag vart alldeles tårödg :') två små liv. Stort grattis till dig. Jag tycker det är jätte modigt och starkt att föda när man är 15 år! Klicka här för att läsa.

2. American Pie Haha, jag vet. Kanske världens töntigaste filmer? Men dom är ju klockrena och perfekt när vädret suger som nu

3. Picasa Ett skitenkelt redegeringsprogram från Google som är gratis. Det blir jättebra resultat och man slipper lära sig en massa onödig skit. Only basic men endå. Soft.

UTE LISTAN

Måste sätta två saker på den här listan idag..
1. Svininfluensan Jag är jätte orolig för det här, 3 stycken i västernorrland har fått smittan!! I lokal tidningen idag stog det att det är stor chans att under mittnorden cupen som är i helgen är chansen stor att den kommer spridas.
          Förut brydde jag mig inte, jag tänkte att den bara fanns i arab länderna och aldrig skulle komma hit upp till trygga sverige eller norrland för den delen.. Men nu... jag är så jävla rädd! Kan man få vaccinet idag eller?
          Jag biter på naglarna och det är en ovana som jag alltid har gjort sen jag var liten. Och gissa hur den äckliga influensan sprids då? Jo genom bland annat när man har händer i närheten av munnen. Jag har en sån ångest just nu. Kan någon skjuta upp mig till rymden tills detta är över?! Jag börjar gråta snart... Ahh

2. Vädret Det behövs inte ens en förklaring...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0