8 juli 2009

Rubriker är svårt :(

Jaja (: hej sötnosar

Idag har solen skinit här i Karlstad. Suuuuper skönt väder, förutom att jag tog jeans, tubtop och kofta när vi åkte ner på stan... Lite osmart kanske men det funkade. Ett tag kände jag mig som en hund som svettas, haha. Men värmen har hållt i sig hela dagen och det är jag glad för. Idag har vi åkt båt i klarälven och sen åt vi lunch på en resturang i stan. De var skönt att sätta sig i skuggan kan ja lätt säga.

Snart ska vi åka iväg och kolla på Alvas ballet uppvisning som är på en herrgård har jag för mig. Mysigt :D. Sen går vi ska ut och äter efter det.

Btw fick jag ett sommar linne från monki idag som jag fick av mamma. Själv så håller jag hårt i pengara just nu för jag tänkte shoppa mycket i Göteborg nästa vecka! Man kan inte göra annat än älska alla affärer som inte finns i småstäderna som topshop och weakday.

Moa


Kommentarer
Postat av: Karin

HEhe! Jag tyckte den var trevlig.. när jag ritar av väljer jag inte en "fulare" eller "finare" bild, nej jag väljer en bild med tydliga skuggor och drag. Det är därför det är ganska lätt att rita av dig, du har så tydliga drag (:

Trevligt med sol, men jag är inte avundsjuk på eran sol (:

OCH DU! nästa gång kanske jag ritar av en Legolas-bild på dig, för du har FORTFARANDE inte tagit bort äckelbilden på dig och mig från stugan. det är INTE OKEJ!

2009-07-08 @ 19:51:09
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0