090720

Shit.. Det är redan 20/juli! Bara ungefär 1 månad kvar tills sista året av grundskolan börjar :/. Tiden går fort alltså.

Det är iallafall jätte tråkigt väder ute, och jag är jättesugen på att träna :(. Det blir inte så kul om regnet börjar ösa ner när man joggar. Så jag och Line tänkte åka ner på Ego Men Line har haft ont i ryggen ett tag så då blev det inget.

Istället gör jag motsatsen och går ner på stan och fikar med Linnéa! Hihi. Fast det blir nog efter middagen, kvällsfika på waynes eller barista! Nice.

En dålig sak med att bo i en liten stad som jag gör, är det finns inget café som har öppet längre än 22! Det tycker jag är skit dåligt. Bättre med cafén som är öppna 24/7 så man kan fika hur länge man vill och om man blir sugen på en bulle tre på natten är det bara att pallra sig iväg och köpa en :D. Låter gött i mina öron



Min vackra vän Linnéa på Biteline i våras typ

Vi hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: amanda janson

det är bara att springa ner till OK klockan 3 på natten om du vill ha en bulle =D

2009-07-20 @ 15:58:39
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0