hello strangers!

Jag vet att det var ungefär 99992773453763 dagar sen jag bloggade senast. Men jag tänkte faktiskt ge det en chans till. Jag har inte suttit vid datorn på två veckor och jag vet faktiskt inte vad jag har gjort dom senaste veckorna. Allt flyter ihop i mitt huvud som en lös pizza. Huh, ja precis. Men jag vill ändå göra en ny start. Ny design (inte för att den nuvarande är något att skryta med men), lite mer bilder + musik vore rätt nice!

Lalala. Nu så gör jag inget särskillt faktiskt. Tänkte gå ner till kylskåpet och se om jag hittar något smarrigt och kanske koka en kopp te. Det vore inte fel.

Lalala. Idag så har jag degat så sjukt mycket. Det enda jag har gjort när jag kom hem från skolan har varit att kolla på cirkus 5 avsnitt av Desperata hemmafruar och ätit mat. Pratat några timmar i luren och ätit lite mer.
      Mitt liv är så grymt intressant sånahär dagar. Borde skriva en självbiografi eller kanske make some movies? Vi får se vad det blir..

MJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0