Temafest

Helu, jag hade rätt roligt igårkväll på temafesten på skolan. Alla i min klass var utklädda till bönder och fulare får man ju leta efter. Fast vi vann ju inte priset om typ en halv ledig dag, men whatever :D. När det var kanske 1,5 timme kvar så bröt jag, Isabelle, Rebecca & Felicia isen och började dansa. Inte seriösaste danserna kanske men det var skitkul. Efter ett tag började folk lyfta på arslena och dansa. När alla dansade så slog dom av musiken, SÅKLART! Då var det dags för prisutdelning osv.

Jag knäppte inte mycket bilder för mitt kamerabatter tog slut. Här är iallafall några bilder:























Sådärja

Ha de gött /moa


Kommentarer
Postat av: aamanda

snyggingar !;D

2009-01-31 @ 21:45:42
Postat av: mathildas

ser roligt ut:)

2009-02-03 @ 15:55:41
URL: http://saturdaynight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0