Min helg:

I fredags så tränade jag som vanligt, efter det följde Fritösen med mig hem. Senare gick vi vidare till Hanna, där var också Elur. Kollade på gamla bilder, mest på Rumm och gänget. Hahaha det var kul de:D.
Sen mötte vi Isa & Stina, vi gick hem till mig och sjöng singstar. Säger som Hanna, dolda talanger alltså! Ja gillar att sjönga låtar där Kicki, Bettan & Lotta är med, dom är så sköna! :D

Igår så gick ju jag och Lensy somsagt på I taket lyser stjärnorna. Himla gråtfilm alltså, se den inte med mycket mascara på fransarna. Jag såg ut som ett emo när vi kom ut! 2 tips: Se filmen. Ta med näsdukar. Innan bion gick vi och käka på Biteline, ingen nyhet att det är go mat där inte.
Efter bion så träffade jag och Lensy Anna. Vi var hemma hos mig och hade det trevligt, hehe roligaste kvällen på länge!

Idag så har jag spelat match (vann med 5-1). Sen konfirmationsmöte i 6 timmar. Tanken var att vi skulle kunna hela gamla testamentet utan till. Tyvärr somnade jag.. Men vi fick ju 2 korvar, GO KYRKAN!


Ses när vi ses / Moa the one and only!

Kommentarer
Postat av: anna

Alla somnade nog med tanke på hur skönt vi hade det :D<3 haha roligste kvällen på länge var fan i lördags! puss bebis

2009-02-22 @ 22:17:27
URL: http://aoliwia.blogg.se/
Postat av: the h

ni var grymlisch på att sjungis :):)

2009-02-25 @ 15:36:32
URL: http://hannarumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0