Give me a break

3 ord... Kalla mig hAcK3r! + lite olaglig i kanten. Idag har laddat hem två filmer idag som går på bio; Revolutionary Road och Changeling. Jag har hört att dom är jättebra. Det är så himla många bra filmer som går på bioduken nu, eller vad säger ni?

Jag vill se I Taket Lyser Stjärnorna! Jag har läst boken (som alla andra), och den är verkligen underbar. Jag längtar tills jag får se filmen. Frågan är när jag har råd.

Ojuste, jag har tappat bort min kameraladdare.. SKJUT MIG!

Tillbaka till pluggandet!



Kate Winslet & Leonardo DiCaprio

Kommentarer
Postat av: linneasäterberg

MOA VI SER PÅ NÅN AV DOM OM VI GÅR PÅ BIO TILL VECKAN KANSKE??:D:D<33

2009-02-03 @ 21:54:27
Postat av: Josse

Changeling är suverän! :)

2009-02-04 @ 17:41:00
URL: http://josefinenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0