Isabelle "the man" gästbloggar!

Cha Cha alla moieälskare!
Jag tycker de är på tiden att moas blogg upppdateras men inte ser jag något resultat, så jag får helt enkelt ta tag saken i egna händer:)
Har aldrig bloggat förut, så inga höga förväntningar från min sida iallafall.
Nog om de, nu sitter jag, eller ligger ner på en matta och har en fotkudde som huvudhållare, skumt men skönt:P Och med mig i lines mysiga place är angelica, sjöberg, leebritt, hampe, markus, anna, frida, cia, och jag, och såklart moiie!
Vi hare väldigt trevligt, mycket folk och ensam hemma, kan de bli bättre?
Line har haft middag eftersom hon har fyllt år, av oss fick hon otroligt bra saker, haha kanske inte:P
Hon fick iallafall:
-  Gul hårspray, alltså de blir gult av den
- 2 riskkakpaket ( line's favoriter)
- Sen fick de bli ett par elton john brillor från lekplaneten med fejkögon, grymma ju!
Sen till dom lite mer seriösa sakerna:
- Svarta tights med nitar på sidan
- Silverhalsband från bikbok
Helt okej tycker jag, vår fantasi är fantastisk!
Nu ska moa ringa erik och be han komma, vem vill komma till de här dårhuset? Skojja, hit vill alla komma ofc.
Men jaja, nu tar de slut på ord, Kanske ska ägna min tid åt att umgås istället, något jag har gjort förut iallafall.
Ha en grym fredags kväll, glöm inte att kramas mycket! PUSSI :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0