Var ligger landet där man böjer bananerna?

Tjabba tjena hallå

Jag har haft en massa Nicke & Mojje låtar på hjärnan hela kvällen. Jag älskade det programmet när jag var liten. Vi hade deras cd-skiva och den spelades typ dygnet runt. Jag kommer faktiskt ihåg många låtar ^^. Jag var också lite kär i mojje, hehehe.

Well well. Jag red Svea på ridningen och det gick ju rätt bra. Min sits faller ihop ibland och allting hänger ju nästan på den. Jag fick ont i rumpan i slutet av lektionen, vet inte vad de breror på. Kanske för att jag inte har ridit på länge eller så är det fel på min rumpa..

Imorgon känner jag för att ha en klänning på mig, kanske den svarta med volanger? Eller något annat. Det är bäst om jag bestämmer mig nu för jag tänker så himla trögt på morgonen och de kan ta upp till 30 minuter att välja kläder. Någon som känner igen sig? Jag tycker inte om att ha samma kläder som förra veckan osv men med min ekonomi kan jag tyvärr inte köpa nya kläder varje vecka, tyvärr! Även om jag bara har haft den där klänningen en gång så känns det inte lika roligt att ha på sig den en 2:a gång. Okej, ska sluta klaga nu för jag ska gå och lägga mig. Kanske läser några sidor i Jenny S. Den boken är så himla bra. Har läst den 3 gånger redan men endå =)

Puss


Kommentarer
Postat av: linneasäterberg

jag känner definitivt igen mig på klädfronten;)

2008-09-17 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0