Tillgodo

Ja köpte en jättefinkofta på Återkommande mode i söndags. Men efter det kom jag på att jag behövde pengarna till andra saker. Så ja gick dit för att lämna tillbaka den idag, och då kunde man bara få tillgodokvitto? På en 2hand affär lixom? Där borde dom afktiskt ta tillbaka grejerna. Åå vad irriterande alltså. Så nu måste jag köpa någonting annat där när jag behöver pengarna! Så om någon ska handla nånting där kan ni ju säga till så akn ni få mitt tillgodokvitto så får jag pengar av er (a).

Kommentarer
Postat av: Karin

sv: a, det ska vi. och jag simmade igår, och jag ska simma idag också. jag är ju en riktig hurtbulle!

2008-09-24 @ 07:30:36
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0