fredaag!

Äntligen fredag måste jag bara säga, gud va skönt med helg. Det har varit mycket läxor och jag har varit trött men veckan har gått rätt fort endå. Nu ska jag städa undan lite granna och sen är det innebandyträning på Höglunda 6-7.

Efter det ska Amanda och Isabelle komma hit. Vi tänkte laga tacos och tona amandas hår. Det blir trevligt :D. Mamma pappa och brorsan är på middag hela kvällen. Nisse ska vara hemma och hålla koll på oss. Jag var ute med han förut. Han sprang runt och attackerade gräs och stenar och var helt galen. Han är ju för liten än för att vara ute själv. Så vi går ut med sele. Med lilla Nils Batman Kulan Matvraket Kissemissekatten Danielsson.

Bara 5 veckor

Kommentarer
Postat av: lise

kika gärna förbi i min shop med egendesignade kläder :)





trevlig dag!

2008-09-20 @ 16:19:01
URL: http://liseesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0