Åstön

Nu har jag kommit hem från Åstön där det har varit konfirmationsläger (min rygg är med i tidningen idag där jag målar gud:P). Alla konfirmations grupper var där från GA och Skönsmon. De var verkligen skitkul, även om det var hur kallt som helst på nätterna. Vi sov i millitärtält mitt i skogen och nästan allas madrasser var trasiga så iaf jag vaknade och låg typ på golvet.. Inte skönt.
       När vi kom hem till stan idag så var vi tvyngen att gå på högmässa i 1,5 timme! Jag somnade till lite när prästen pratade om döden, haha. Sen var det smötgåstårta/saft/få en egen bibel och psalmbok/ åka hem. Väl hemma så somnade jag i soffan och sov i två timmar med Nisse. Skööööönt jag var hur trött som helst!
     Bilder kommer senare


/moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0