Allt är som vanligt men du är fortfarande rutig min regnbåge

Tjena =). Idag har varit en onormalt vanlig dag. Det har inte hänt något särskillt alls på skolan. Nya platser.. Jag sitter bredvid Chelsey som kom till våran klass i våras. Jag kommer att måsta förklara allt för henne. Och de är jättesvårt på typ matten och så :P. Eftersom hon bara pratar engelska.

Nu har jag väntat på Karin jättelänge för att vi skulle åka till stallet tillsammans. Men jag såg att hon tydligen inte skulle komma, haha. Då måste jag nog skynda till bussen för den går snart! Seya later alligater

Kommentarer
Postat av: linneasäterberg

har det börjar en utlänsk tjej i er klass?:D

2008-09-17 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0