mittnytt

hej :) det har varit lite dålig updatering för bloggen den senaste tiden, men den enkla förklaringen är att jag inte har haft lust eller tid.
      Nu sitter jag iaf i SVT-huset i hamnen för jag praoar nämligen här! :) Sen igår. Jag var på Biteline med Angelica i måndags/tisdags. Det var väl helt okej, stressigt och så, men gratis pizza-buffé! Hehehe.
     Snart är det sändning här så ni kan ju kolla på 2:an eftersom det är jag som ska läsa nyheterna, okej, kanske inte men jag ska vara i kontroll rummet och kolla hur det går till och så :). Rummet som dom sänder ifrån är inte så stort som man kan tro, det är rätt litet faktiskt men det ser ju större ut i tv eftersom kameran står i olika viklar. Också har jag ju träffat en massa urcoola kändisar! haha :D så äre.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0