no, please no

Hallå! :) Amanda har nyss åkt hem, vi åt lussebullar och kollade på Narnia (prins Caspian<3) och åt lite mer. Vi hade jättemysigt. Men det är så himla synd att vi inte träffas offtare :(. Men hon har lovat att hon och Isa ska komma ner till min koridor imorn. Yey! Moa =glad ;)

Måste bara berätta att vi hade volleyboll-DM idag. Det hölls på Vibacke och i mer än jag i laget från våran klass så var det Carro, Elina, Rebecca, Frida, Isabelle, Line och Angelica. Vi åkte ut i finalen men vi borde ha kommit till final för vi var riktigt grymma. Och vi hade snyggaste kubentröjorna =D.

Och jag har en sak till att berätta :P. Jag fick lämna in min mobil på lagning, IGEN !?!?!? Fyrkantsknappen funkar fortfarande inte även om jag sa att den var trasig :O. Elgiganten kan skita på sig!!!!!! Nu skulle dom skicka den till sonyericsson och om några dagar får jag besked om jag får en ny mobil, inte likadan som jag har nu utan lite nyare. Hoppas de för jag tänker fan inte lämna in den på lagning fler gånger :@. Nu har jag äckel telefonen från nokia igen :(

Förlåt för ett lite störigt och dampigt inlägg men jag är så arg på elgiganten!!!!!!!!!!!!!

/moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0