I'm not loving you, the way i wanted to. You see I had to go



De där säger alla i klassen just nu. Ja de e luunch. Haha.

Jag sitter iallafall och skriver lite mer på min önskelista till jul. Jag brukar skriva ungefär 4 stycken, och börjar oftast börjar jag runt september/oktober :P. Nu är jag inne på den sista och ja har snart skrivit ett helt A4. Den blir faktiskt väldigt bra. Förra årets var lite halvseriös. Men i år är den faktiskt skitbra. Ni kan få veta litegrann;

hårda paket! först och främst. roligast att klämma på ju
jordnötssmör
små söta kattungar
en rosa gittar
ett rosa playstation
prins caspian filmen + den andra narnia filmen
peter pan filmen
SINGSTAR
en vattensäng 
och ett rosa tak
 
Och sen orkar jag faktiskt inte skriva fler grejer. Det skulle bli så himla jobbigt för både er och mig!
Men visst har jag kommit på bra saker! Det är många som inte tar mig seriöst med alla rosa fina grejer. I just  love pink (inte artisten btw). Jag har ett rosa rum och jag tycker att världen är för lite rosa. Det skulle bli en mycket finare plats att leva på om det fanns mer rosa i samhället!! Det har jag rätt i :)

Snart är det december. LUUUUNCH!

Kommentarer
Postat av: Karin

jätteseriös.

ska du inte önska dig en chokladfontän också?

2008-11-26 @ 16:32:13
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0