idol

Hello there bananas! Kom nyss hem från ridningen där det var teori. När jag var liten kallade jag det terrori, men jag har bytt uppfattning om de där, haha.

Föresten, vad tyckte ni om Lars i idol i fredags? Först vart jag bara irriterad och less på hans beteende. Att han utnyttjade idol, typ. Idol går ju ut på att artisterna ska få visa upp deras mångsidighet. Men vilka artister har tio olika stilar då? Jag tycker att dom borde få sjunga det dom anser sig sjunga bäst. Som att Lars skulle sjunga Sanna Nielsen, nejtack! Och det med hans "dåliga attityd". Att han inte vill vinna idol, men det går ju alltid bättre för 2:an. Att få spela in låtar som man vill sjunga istället för att skivbolaget väljer rixfm-gay-pop-låtar. Klart man hellre kommer 2:a då! Han är ju bara ärlig.




HAHAHA, blivande schlagerdrottning

Kommentarer
Postat av: Karin

jag blir så stolt över dig! HAHA!

2008-11-04 @ 14:57:05
URL: http://oktoberfrosten.blogg
Postat av: Anonym

han är fan inte klok han är skit löjlig...

2008-11-04 @ 16:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0