Sjuk i huvet

I morse när jag vaknade hade jag väldigt ont i halsen och huvudet, men jag drack lite Kang Jang och skyndade till skolan eftersom vi egentligen skulle haft skolfoto. Jag kände när jag kom dit att jag hade feber också men ja tänkte att jag skulle stå ut (eftersom det var skolfoto :P). Och sen så fick vi reda på att det hade varit "extrema förseningar" hos fotografen.. Så det vart inget skolfoto!? Då brann de för mig :P. Men jag var endå kvar på skolan för vi skulle ha lite kreativa musikredovisningar på eftermiddagen.
      Nu är jag hemma och är sjukt trött och har fortfarande ont i halsen, på en FREDAG :(. När det väl är helg så blir man sjuk, det är ju kalasbra. Fast nu tänkte jag lägga mig i sängen och se på lite Desperate houswives. Det lät ju inte fel egentligen..

Ha en bra dag
/sjuka moa

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ja, verkligen :d

2008-08-29 @ 14:21:29
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: lsäterberg

desperate houswifes:D:D:D

2008-09-01 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0